شبکه

ارتباطات مجازی نورالدین رضوی زاده snrazavizadeh@yahoo.com

شبکه

ارتباطات مجازی نورالدین رضوی زاده snrazavizadeh@yahoo.com

داستان کوتاه

مدتی می شد که در فکر این بخش از مطالب، تحت عنوان «داستان کوتاه» بودم. این مجموعه از داستان ها مربوط به ارتباطات و رسانه ها و دنیای دیجیتال در زندگی روزمره ما می شوند. از همه دوستان هم درخواست می کنم که اگر داستانی دارند بفرستند تا با نام خودشان در این وبلاگ منتشر شود. حتی اگر هم سوژه ای دارند دریغ نکنند. نام داستان اول « ارتباط گر» است.

داستان کوتاه : ارتباط گر

نوشته نورالدین رضوی زاده

از اول صبح که از خواب بیدار می شد تا آخر شب، یا با موبایل صحبت می کرد یا با  اینتر نت چت! یک روز ازش پرسیدم، راستی شما و خانواده تان در هر روز چقدر دور هم جمع می شوید و با هم صحبت می کنید؟ گفت هر روز، البته فقط موقع شام، ولی ما عادت داریم شام کم بخوریم!    

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ق.ظ http://osoolgara.blogsky.com/

سلام
نظرتون درباره ی تبادل لینک چیه؟

فکر می کنم حوزه های کاری ما متفاوت است.

کاوه شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.kavehfc.blogfa.com

بار هزارم بود که داشتم بهش خیره می شدم ... همونطور بی حرکت نشسته بود با چشمهای بسته و سکوت عذاب آور ..
هندزفری موبایلش رو تا جایی که می تونست داخل گوشش فرو برده بود و انگار داشت از موزیکهای گوشی اش لذت می برد ! تا حرفهای من رو نشنوه ... که یکدفعه از جاش پرید و هول شد ! اول ترسیدم ولی بسرعت متوجه شدم یکی به موبایل اش زنگ زده و ...
بعد از اون همه دعوا که از صبح تا بحال با هم کردیم ، سوژه جالبی واسه خندیدن بهش پیدا کردم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد