ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
حضور رسانه ها در زندگی روزمره به قدری گسترش یافته که وجود آنها بخش طبیعی از زندگی ما تلقی می شود. فرایند طبیعیشدن وسایل ارتباطی به این معناست که عدم وجود رسانه ها در زندگی امری غیر طبیعی محسوب می شود. اکنون مردم، وقت زیادی از زندگی روزمره خود را صرف استفاده از رسانههای مختلف می کنند. رسانهها (رادیو و سینما، تلویزیون، مطبوعات ویدئو و تلویزیونهای ماهواره ای، موبایل و کامپیوتر) از این طریق به زندگی روزمره ما شکل میدهند. آنها زمان و مکان را در زندگی روزمره تسخیر کردهاند. مکان به این معنا که رسانهها مکانهای فیزیکی خاصی را در خانهها و محل های زندگی ما و تعلقات فیزیکی ما اشغال میکنند. و اگر برای مثال یکی از روزها شما فراموش کنید که موبایل خود را بردارید و بدون آن از منزل خارج شوید بسیاری از برنامه ها و حتی نظم زندگی روزمره تان ممکن است مخدوش شود. و زمان به این معنا که مردم زمان زیادی را در هر روز به رسانهها اختصاصمیدهند.
سلام برایتان یه پرسشنامه مربوط به رساله ام را به آدرستان ایمیل کردم ولی فکر می کنم آن را ندیده اید. ممنون می شوم پر کیند و عودت فرمایید
با تشکر - خلجی