شبکه

ارتباطات مجازی نورالدین رضوی زاده snrazavizadeh@yahoo.com

شبکه

ارتباطات مجازی نورالدین رضوی زاده snrazavizadeh@yahoo.com

پراکندگی سینماهای کشور

بررسی پراکندگی سینماهای فعال کشور بر اساس سالنامه آماری سال 1385 نشان می دهد، از 228 سینمای فعال در کشور، 74 درصد سینماها در 8 استان فعالیت دارند. ترتیب این 8 استان به این شرح می باشد: 1.تهران(85سینما) 2.خراسان رضوی(16سینما) 3.خوزستان (13 سینما) 4.مازندران، فارس و اصفهان (هر کدام 12سینما) 5.آذربایجان شرقی(10 سینما) 6. گیلان(8 سینما). استان تهران به تنهایی دارای 37 درصد سینماهای کشور می باشد. همچنین قابل ذکر است که در هر یک از استانهای خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و استان ایلام فقط یک سینما فعال است و استانهای بوشهر و سیستان و بلوچستان فاقد سالن سینما می باشند. 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.mediafootball.blogfa.com

با سلام خدمت استاد عزیز. بنده مهدی رشکیانی ، از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد ارتباطات با وبلاگی به نام "رسانه و فوتبال"، بروز می باشم. این وبلاگ می کوشد، تعامل رسانه و فوتبال را مورد بررسی، نقد و مطالعه قرار دهد. اگه وقت کردید به این وبلاگ سر بزنید. خوشحال می شوم؛ اگر بنده را در پیوندهای خود نیز قرار بدهید.
www.mediafootball.blogfa.com
موفق و موید باشید. مهدی رشکیانی

پیشنهاد طراحی وب سایت شخصی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ http://farsicom.ir

با سلام
مرکز فناوری اطلاعات نوین گستر این افتخار را دارد که با استفاده از نیروهای جوان و کارآمد خود قدم کوچکی را در زمینه آموزش الکترونیک برداشته است و با هدف تقویت و تسهیل رابطه استاد/دانشجو،بالا بردن کیفیت آموزش با استفاده از ایجاد محیط بحث و گفتگو و همچنین معرفی کامل استادان محترم،سیستم دانشیار را طراحی کند که اساتید محترم دارای وب سایت اختصاصی خود بوده و از امکانات آن جهت تسهیل و بهبود کیفیت آموزش و معرفی خود ، بیوگرافی ، نظرات علمی ، مقالات و ... بهره بگیرند.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه بفرمایید.

http://www.farsicom.ir

مهدی شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.mediafootball.blogfa.com

سلام خسته نباشید. اگر امکانش هست مارو هم لینک دهید. ممنون.
http://www.mediafootball.blogfa.com
رسانه و فوتبال- مهدی رشکیانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد